Veelgestelde vragen

Waarom geven sommige reviews/ervaringen geen of een fictieve naam weer?

Wij snappen dat sommige mensen graag eerlijke feedback geven, maar hierbij niet willen dat de zorgaanbieder weet wie deze feedback heeft geschreven. Iedereen moet in de gelegenheid worden gesteld om eerlijke, accurate feedback te kunnen geven, zonder angst voor eventuele consequenties.

NOTITIE: Voor alle referenties vragen wij de voor- en achternaam van de gebruiker en op zijn minst één manier om contact te kunnen leggen. Dit is zodat we alleen geverifieerde referenties uploaden. Hierom zijn ook niet alle ingezonden ervaringen gepost.

Geven jullie contactgegevens weer?

Nee. We stellen alle referenties op prijs, ook als deze anoniem geplaatst wensen te worden. Wij vereisen op zijn minst een naam en contactnummer (alléén voor verificatie redenen). Wij zullen alleen uw voornaam weergeven, tenzij gewenste anonimiteit aangegeven, in dit geval zal ook de voornaam verborgen zijn. Ook delen wij contactgegevens nooit met derden.

Waarom tonen sommige zorgaanbieders meer gegevens dan anderen?

Dit kan zijn omdat de aanbieder zijn gegevens niet heeft gecontroleerd of aangevuld of dat deze zorgaanbieder geen lidmaatschap heeft om extra foto's weer te geven.

Wat is het moderatie proces van wonenalsthuis.nl?

Wij controleren alle reviews/ ervaringen door een controle e-mail te sturen of te bellen indien wij hiervoor aanleiding zien.

Kan een aanbieder reageren op bestaande referenties/ervaringen?

Zorgaanbieders kunnen alleen reageren als zij een lidmaatschap hebben afgesloten. Dit zien wij als een waardevolle tool voor zorgaanbieders om te kunnen laten zien dat zij actief betrokken zijn bij het informeren van en luisteren naar de feedback die mensen hen geven. Dit geeft de zorgaanbieders de mogelijkheid om mensen te bedanken voor positieve referenties, of te antwoorden op feedback van mensen en ze op de hoogte te houden van plannen die worden geïmplementeerd om de ervaring van bewoners of hen naasten te verbeteren.

Kan een zorgaanbieder zijn gratis vermelding verwijderen?

Nee. Zo zorgen wij voor een zo compleet mogelijk beeld van de verschillende zorgaanbieders en bieden wij mensen de kans om op iedere zorgaanbieder te reageren door middel van referenties.

Hoe verdient Wonen Als Thuis haar geld?

Door de inkomsten van zorgaanbieders die een lidmaatschap aanschaffen op deze website.

Kan ik een referentie die ik heb geplaatst veranderen of verwijderen? Bijvoorbeeld als de zorgaanbieder het probleem heeft opgelost?

Het is niet mogelijk een geplaatste referentie te wijzigen of verwijderen. Wel kunt u een nieuwe referentie plaatsen, waarin u de update vermeld, zodat andere gebruikers zien dat de zorgaanbieders actief reageert op probleempunten die worden aangekaart. 

Kan ik worden aangeklaagd voor het plaatsen van een negatieve referentie/ervaring?

Nee

Waar halen jullie informatie vandaan, indien een zorgaanbieder geen lidmaatschap heeft?

Dit doen wij via openbare gegevens of via "mystery shoppers". Ziet u een fout in (de door ons ingevulde) gegevens, neem dan contact met ons op, zodat wij dit kunnen corrigeren.
Wij gebruiken cookies en diensten van derden om ervoor te zorgen dat u de best mogelijke ervaring op onze website heeft.