Veelgestelde vragen:

Waarom zeggen sommige reviews/ervaringen ‘Naam niet vermeld op verzoek van de gebruiker’?

Wij snappen dat sommige mensen graag eerlijke feedback geven, maar hierbij niet willen dat de zorgaanbieder weet wie deze feedback heeft geschreven. Iedereen moet in de gelegenheid worden gesteld om eerlijke, accurate feedback te kunnen geven, zonder angst voor eventuele consequenties. Dit is waarom we de functie ‘niet vermelden’ beschikbaar hebben gesteld voor gebruikers.

NOTITIE: Voor alle referenties vragen wij de voor- en achternaam van de gebruiker en op zijn minst één manier om contact te kunnen leggen. Dit is zodat we alleen geverifieerde referenties uploaden. Hierom zijn ook niet alle ingezonden ervaringen gepost.

Geven jullie contactgegevens weer?

Nee. We stellen alle referenties op prijs, ook als deze anoniem geplaatst wensen te worden. Wij vereisen op zijn minst een naam en contactnummer (alléén voor verificatie redenen). Wij zullen alleen uw voornaam weergeven, tenzij gewenste anonimiteit aangegeven, in dit geval zal ook de voornaam verborgen zijn. Ook delen wij contactgegevens nooit met derden.

Waarom geven sommige zorgaanbieders meer gegevens weer dan anderen?

Sommige aanbieders zullen meer gegevens aanbieden dan anderen. dit kan zijn doordat de aanbieder zijn gegevens niet heeft gecontroleerd of aangevuld, of een zorgaanbieder heeft geen lidmaatschap om extra contactinformatie, weblinks, logo en foto's weer te geven.

Wat is de site haar moderatie proces?

Wij controleren alle reviews/ ervaringen door een controle e-mail te sturen of te bellen indien wij hiervoor aanleiding zien.

Kan een aanbieder reageren op bestaande referenties/ervaringen?

Een zorgaanbieder kan alleen reageren wanneer deze een lidmaatschap heeft afgesloten. Dit zien wij als een waardevolle tool voor zorgaanbieders om te kunnen laten zien dat zij actief betrokken zijn bij het informeren van en luisteren naar de feedback die mensen hen geven. Dit geeft de zorgaanbieders de mogelijkheid om mensen te bedanken voor positieve referenties, of te antwoorden op feedback van mensen en ze op de hoogte te houden van plannen die worden geïmplementeerd om de ervaring van bewoners of hen naasten te verbeteren.

Kan een zorgaanbieder zijn gratis vermelding verwijderen?

Nee, op deze manier zorgen we voor een zo compleet mogelijk beeld van de verschillende zorgaanbieders en bieden wij mensen de kans om op iedere zorgaanbieder te reageren door middel van referenties.

Hoe verdient Wonen Als Thuis haar geld?

Door de inkomsten van zorgaanbieders die een lidmaatschap aanschaffen op deze website.

Wat ontvangt een premium vermelding van een zorgaanbieder?

De zorgaanbieder kan zelf alle relevante toevoegen zoals: omschrijving, foto's,beschikbare plekken en reageren op ervaringen.

Kan ik een referentie veranderen of verwijderen dat ik heb gepost, bijvoorbeeld wanneer de zorgaanbieder het probleem heeft opgelost?

Als u een referentie heeft geplaatst en u merkt een fout op, zult u dit bij ons aan moeten geven via de contact ons pagina.Als de zorgaanbieder sinds die tijd hun aanpak op de aangegeven punten heeft aangepast zullen wij u aanraden een nieuwe referentie aan te maken waarin u de update vermeld. op deze manier kunnen andere gebruikers zien welke zorgaanbieders actief iets hebben gedaan aan probleempunten die voorheen zijn benoemd.

Kan ik aangeklaagd worden voor het plaatsen van een negatieve referentie/ervaring?

Nee

Wat kunnen zorgaanbieders doen wanneer een gebruiker een negatieve ervaring heeft geplaatst?

Zich aanmelden voor een lidmaatschap en reageren op deze referentie en zo nodig hier veranderingen in aanbrengen ofwel in contact treden met de gebruiker om persoonlijk in gesprek te gaan.

Waar halen jullie informatie vandaan indien een zorgaanbieder zich niet heeft aangemeld met een betaald lidmaatschap?

Dit doen wij via openbare gegevens of via "mystery shoppers" indien u als zorgaanbieder fouten ziet bij de door ons ingevulde gegevens neem dan contact met ons op of neem een lidmaatschap. Met een lidmaatschap kunt u ook aangeven of er direct plaats is!

Wij gebruiken cookies en diensten van derden om ervoor te zorgen dat u de best mogelijke ervaring op onze website heeft.